a122.gif (687 bytes)  II MARXA POPULAR (1985)
WB00941_.GIF (1211 bytes)

Degut a l'important èxit de participació a la "I Marxa Popular", va incitar els organitzadors a celebrar una segona marxa, en motiu de "l'Any Internacional de la Joventut"; tot i que aquesta està oberta a tothom, sense de cap límit d'edat, essent l'únic necessari l'esperit i la voluntat de caminar, per tal de passar una jornada inolvidable.

logo.m2.gif (6124 bytes)

Igual que l'any anterior es va organitzar un recorregut que envolta a la vila per tots els seus cantons, passant de manera variada per boscos, camins rurals, rius i per tot un seguit d'indrets insospitats, que fan de la marxa un circuit natural i únic que ens dóna una visió paisagística de Cardona incomparable i que te com a guia  permanent la bella panoràmica de l'històric castell de Cardona.

ITINERARI

RECORREGUT: LA FIRA, TRESSERRES, LES ROVIRES, SANT SALVADOR, MARE DE LA FONT I COLÒNIA  ARQUERS.

Aquest itinerari segueix el mateix trajecte que la I Marxa Popular fins que arriba a la masia de Pinell, on ens desviarem a l'esquerra per pujar una solellada costa que ens durà cap el Serrat de les Rovires; lloc on podem gaudir d'una insòlita vista del plà de les Hortes i la Vall de Coma, sota el domini del majestuós Castell. Tot seguit baixarem pel mig del bosc, en direcció a ponent, seguint la carena fins arribar a la rasa. Tot seguit pujarem fins als Collets, creuarem la carretera tot passant per cal Ton de la Clau i seguirem el camí fins arribar a ca l'Arnau. Passarem per darrera de la masia i agafarem un corriol poc concorregut que va cap a cal Serró. Des d'aquí, fins a la Torre del Bofill, i vorejant la casa per la dreta, baixarem fins a l'aigua d'Ora. Travessarem el riu per una petita palanca.

Si ens desviem de l'itinerari, cap a l'esquerra trobarem la Font de Sant Salvador molt coneguda per les seves fresques aigües.

Seguirem el riu avall, deixant enrera el pont de Sant Salvador, a partir d'aquí l'itinerari coincideix amb el de la I Marxa Popular fins arribar a la font del Notari. Passarem per la pista que va a la Mare de la Font i seguirem per la carretera de terra que puja fins a prop de l'esglèsia de la Pietat.